Frakt
GPS Tracker med eventuelt tilbehør leveres via Bring. Pakken sendes med sporing og kan følges via link som følger på epost som kunden mottar når pakken sendes.
Mangler
Dersom kunden oppdager en mangel ved GPS Trackeren eller tjenesten, må reklamasjon fremsettes så snart som mulig og innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget.
Angrerett
Kunden har mulighet til å benytte angrerett 14 dager etter at leveransen mottas. Kunden vil ved bruk av angrerett måtte dekke den til enhver tid gjeldende returkostnad av leveransen. Kunden vil ved bestilling motta bekreftelse for avtalen per e-post, med opplysninger om angrerett og angrerettskjema i forbrukerforhold vedlagt. Dersom kunden benytter tjenesten før utløpet av angrerettfristen, har kunden med dette uttrykkelig anmodet om oppstart av tjenesten. Dersom kunden likevel utøver angrerett, vil Track kunne kreve at kunden dekker rimelige kostnader for bruk av tjenesten i perioden frem til angreretten ble benyttet og klokka ble returnert.
Retur og refusjon
Ved bruk av angrerett, vil pengene refunderes når Track har mottatt pakken i retur.